joi, 9 iulie 2009

E un mesaj social! :)

.. ma refer, fireste, la titlul blogului. Acum, ca tot am descoperit una dintre cele mai populare si mai safe platforme de blogging (am citat o prietena care m-a ajutat sa destelenesc itzele indeletnicirii cu bloggingul, again) sa purcedem la scris. Idei ar fi cateva, intentii - mai multe, frustrari - din plin, dar de bine unele (zic!), iar motivatie - cat cuprinde (ca in retetele acelea pentru prajituri pe care inca nu le inteleg - faina cat cuprinde). Cred ca primul post va fi o jumatate de parafraza din Iulian (Comanescu) - Cum am devenit un nimeni. Astept inspiratia..

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mika, nu se pune cratimă unde ai pus tu :p

    RăspundețiȘtergere
  3. oooooooo, bien venushi! ...baga mare madam, ca ai de unde. I don't mind ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule Baudolino!

    Tu nu stii ca eu am probleme cu cratimele dupa 12 noaptea? Mai ales atunci cand imi pica ochii pe butoane? Da! Stiu! Ma iubesti si vrei sa fiu perfecta! :P Pup! Tine-ma de 6 in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca "te-am introdus" in lumea cuvintatoarelor online. Nu uita, in blogging, inspiratia esti tu! Si, slava Cerului, tu dai pe-alaturi. :) Enjoy!

    (retusez dupa mustrarea lui Bau!)

    RăspundețiȘtergere